Secret Santa - Blogger Edition 2016

       

          Ho, ho, ho!

     Salutări, oameni frumoși!
     Anul acesta am fost foarte entuziasmată să aflu că am fost invitată de Alexandra și Oni să particip la Secret Santa între bloggeri. Mi s-a părut o idee tare drăguță și eram nerăbdătoare să-mi vină coletul, să aflu cine-mi dă cadoul. Am avut o bucurie nestăpânită când am pus coletul, dar și când l-am primit. Voi participa cu drag și la anul! ♥

      Eu am primit cadoul de la Simona de pe blogul Pălărisme.ro. 😄 Acestea fiind zise, să vă prezint cadouașuul!

 
     Yaaay, două cărți frumoase pe care voiam de muuuult timp să le citesc!


     Am văzut filmul, dar parcă chiar de la Oni am aflat că e o combinație între toate cele trei volume. 😂 Oricum o s-o citesc! Am răsfoit-o (ceea ce cred că nu trebuia să o fac) și am văzut poze bizare. Nu o voi citi seara. 😂


     3x YAAAY! De cartea aceasta am auzit numai lucruri bune, așa că sunt foarte fericită că am primit-o. ♥

     Îți mulțumesc din suflet, Simona! Două cărți pe care le voi purta în suflet de la o persoană minunată! (Abia aștept să-ți mai citesc postările tale special de sărbători, replici între tine și tatăl tău. Le ador.)

     Vă doresc un Crăciun magic, luminos, plin de bucurie și speranță în inimile voastre! Voi reveni curând cu o recenzie la o carte... surpriză. 😃
   
     Lecturi frumoase!



Daria.

Comentarii

  1. Ah, de când îmi doresc și eu s-o citesc pe a doua! Poate o citesc în 2017. :D Cât despre "Miss Peregrine", mie mi-a plăcut foarte mult, a fost ceva diferit. Cât despre poze, și pe mine mă înspăimântau puțin, dar să știi că e mult mai palpitant să citești cărticica seara.

    Să te bucuri de ele, Daria! ^.^ Crăciun fericit alături de persoanele dragi ție și multă căldură în suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E genialăăă a doua carte! La începutul fiecărei veri am să o recitesc, e superbă! :) Robert B.

      Ștergere
    2. Iooi, mulțumesc, Roxi! Eu am să o citesc pe prima abia în 2017... Vreau să îmi ating scopul de a citi 50 de cărți până la sfârșitul anului. Mai am doar 9... Nu-s multe. :)))) (Caut cărți subțiri, șștt)
      Cred și eu, Robert, că e minunată. Abia aștept să le citeeesc, mor de nerăbdare!

      Pupici și sărbători armonioase să aveți! ♥

      Ștergere
  2. Ce cărți frumoaseee! Prima e genială, iar a doua... pe a doua abia aștept s-o citesc!
    Frumoase cadouri, să te bucuri de ele! ♥

    Crăciun fericit, Daria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știuuu, arată genial și mi-au trezit interesul de la prima citire a subiectului! ♥

      Îți doresc un Crăciun luminos, plin de zâmbete și bucurii!

      Ștergere
  3. Secret Santa 😍 Se pare că nu sunt singura care este încântată enorm de jocul acesta în 2016. Am participat la acest joc din clasa a cincea...si, totuși, l-am "gustat"în afara şcolii. Am primit tot o carte ❤
    Să te bucuri de ele! La mulți ani şi sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, şi la şcoală am făcut. Am întrebat-o pe colega mea de bancă cui trebuie să-i dea cadou, dar ea nu mi-a zis. Eu i-am spus cui trebuie să-i dau şi tot o sâcâiam să-mi spună. Şi ce să vezi? Mie trebuia să-mi dea cadou! Şi aşa m-am ales cu două cărți. :))

      Mulțumesc, Maria! Sărbători fericite alături de cei dragi! ❤ Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu