Fall Time Cozy Time Book Tag

        Bună!


    Am fost foarte încântată să văd că am primit acest tag de la Roxi de pe blogul Gânduri despre cărți și îi mulțumesc foarte mult!
     Ca început de noiembrie e chiar potrivit acest tag și sunt foarte bucuroasă că am ocazia să îl fac. Am mai făcut o leapșă de început de toamnă, la începutul lui septembrie. Îmi plac foarte mult tag-urile, sunt interesante și ai ocazia să îți exprimi părerile și gândurile. :)
     Eu le voi traduce în română, ca să vă fie mai ușor. Și dacă greșesc la traducere, îmi cer scuze, încă nu cunosc atât de bine limba engleză, sunt în progres. 

     Ronțăitul frunzelor: Lumea este plină de culoare. Alege o carte care are roșu, portocaliu și galben pe copertă.

        N-am găsit carte în română, dar am găsit în schimb o carte tare drăguță, care cred că e cu ilustrații. Păcat că nu e tradusă și în română!


     Vreme confortabilă: Este în sfârșit suficient de rece pentru a-ți pune haine confortabile. Ce carte îți dă emoții călduroase?

      „Aventurile lui Tom Sawyer” mi-a transmis atâtea sentimente călduroase, copilăroase și luminoase! Am fost foate surprinsă când am terminat-o, mai voiam să citesc multe, simțeam că nu s-a terminat! Abia aștept să citesc și continuarea acestei cărți.

        
      Căderea furtunii: Vântul vâjâie și ploaia cade puternic. Alege cartea preferată sau un gen care îți place să o citești într-o zi furtunoasă.

     Sinceră să fiu, nu sunt influențată de vremea de afară atunci când vreau să citesc ceva. Pot citi aproape orice, indiferent de ce se întâmplă în carte sau ce atmosferă transmite cartea. Dar, în general, atunci când plouă, îmi place să citesc o carte de acțiune, unde totul să se petreacă cu repeziciune, într-un ritm alert.


     Aer răcoros proaspăt: Cine e cel mai tare personaj cu care ai vrea să faci schimb?

     În ciuda faptului că Lou din „Înainte să te cunosc” a trăit o adevărată dramă, a trecut cu ușurință peste toate greutățile și a fost mereu foarte optimistă, întotdeauna cu zâmbetul pe buze. M-am indentificat în personalitatea ei și avem multe în comun!



      Băutură fierbinte de mere: Ce roman cunoscut vrei să devină următoarul cel mai mare, cel mai tare lucru?

       Cartea „Litera stacojie” deoarece nu e atât de cunoscută, mulți nu au auzit de ea și e o carte care chiar merită citită, o carte din care putem învăța atâtea din povestea unei femei sincere, grijulii, iubitoare și, cel mai important, foarte puternică!



      Paltoane, fulare, mănuși: Vremea s-a transformat în rece și e timpul să ne îmbrăcăm. Care e coperta unei cărți cu care ți-a fost cel mai jenant să apari în public?

         Nu am cărți cu coperți indicente, ca să spun așa. :))


         Dovleac condimentat: Care este mâncarea/mâncărurile tale favorite în timpul toamnei?

       Cu siguranță este plăcinta de mere! O ador, mai ales că merele sunt specifice toamnei. Și mai îmi place dovlecelul pane, cel pe care îl face mami în casă. :)



       
        Atât a fost și cu tag-ul de azi, mă bucur mult că Roxi s-a gândit și la mine și că am avut deosebita ocazie de a răspunde la întrebări. Nu nominalizez pe nimeni în special, dar dacă v-a plăcut această leapșă, o puteți prelua cu drag, și, desigur, menționând adresa blogului meu. :)
             
             Vă doresc o zi minunată în continuare și lecturi frumoase să aveți!



 
            Daria.

Comentarii

  1. Hihii, ce mă bucur că ai făcut tag-ul, Daria! <3 Arată așa de bine, mai ales că ți-ai schimbat și imaginea de fundal și e totul atât de tomnatic. Superbe răspunsurile; îmi place mult coperta primei cărți. :O

    Zile pline de veselie, Dariaa, pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Şi eu sunt foarte bucuroasă!
      Daa, coperta primei cărți m-a fascinat complet! Ar fi frumos s-o traducă şi la noi, arată aşa bine!

      Să zâmbeşti şi să fii fericită! Lecturi frumoase! Te îmbrățişez! ❤

      Ștergere
  2. Tag tag tag! Este super! O sa il fac si eu acum
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yayy, mă bucur că îți place! Sunt tare curioasă de răspunsurile tale!
      Pupicei! Spor la facultate!

      Ștergere
    2. http://heartofthewords.blogspot.ro/2016/11/leapsa-fall-time-cozy-time-book-tag.html

      Ștergere

Trimiteți un comentariu