Luna octombrie

Heiii, guyss!




Da, da, ştiu, am lipsit mult... foarte mult...
A început şcoala, multe teme, exersat la pian, învățat... ştiți voi, chestii şi multe chestii!
Am început " Oraşe de hârtie " mai bine de o lună şi tot nu am terminat-o,dar mai am foarte puțin *ştiu, sunt foarte leneșă...*
Având în vedere că mai vreau să țin blogul şi să avem mai mulți cititori pe aici, îmi voi face un program ca să postez mai mult pe el şi să nu mai lipsesc atât de mult.
Imediat după ce voi termina cartea, voi face recenzie.

A venit toamna! Voi ați aşteptat-o? Eu una da.
Să stau în pat, cu un pulover pe mine, ciocolată şi o carte bună! Combinația perfectă pentru o zi friguroasă şi monotonă de toamnă.


În postarea asta voi scrie despre lucruri obișnuite sau neobișnuite pe care le facem în luna octombrie.

Lucruri obișnuite pe care le facem în luna octombrie:
1. Citim cărți care ne încalzesc sufletul. Ce e mai plăcut decât să citești într-o zi de toamnă?


2. Scriem în jurnal lucrurile și sentimentele care ne-au frământat ziua respectivă. Ce bine e să te asculte  cineva!
                                    





3. Cumpărătuuuuuuriii! Ai văzut o reducere la puloverul din vitrina magazinului tău preferat de haine? Nu strică un ” Îți stă atât de bine ! ” de la prietena ta cea mai bună sau colegii tăi de școală.

                              

4. Scrii o scrisoare unui prieten din alt județ și îi aduci un zâmbet pe buze. :)  Simina ♥
                       




5. Poți merge la un film cu prietenii distrându-te și relaxându-te împreună cu ei. :)
           



6. Și... teme. Multe teme.





Cam atât pentru azi. Voi reveni luna viitoare cu a doua parte a postării.
Până atunci ne citim în alte postări!
Daria ♥

                                    
                                        


Comentarii

  1. Oh, ce frumos ! Bravo, apropo, poți scrie în fiecare weekend pe blog și cred că la Yuki (o să-ți trimit link-ul blogului Aspirinei ce vindecă bloggerii... și da, e ca o aspirină) o să găsești cele mai interesante lepșe. Și la mine, că doar le iau de la ea ! În afară de lepșele drăguțe compuse de bine. Free at lepșe!
    Oh, n-am mai scris de mult, așa-i ? Nimic, lasă, ne băgăm iar în scris scrisori. Succes la școală și spor atât la teme cât și la lectură ! Și-n muzică de pian zebră Daria *_* ^_^ :) :D ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Simina! Voi arunca o privire pe blogul ei.
      Daa, trebuie să ne reapucăm din nou de scris scrisori :)))
      Succes îți doresc şi eu, Simina! Te pup şi o îmbrățişare mare, mare! >:D<

      Ștergere

Trimiteți un comentariu