Cartea...



Oare ce înseamnă '' carte '' ? Ce este acel lucru? Ce se întâmplă acolo? De ce unii oameni stau cu nasul în carte? Dar de ce unii stau doar cu electronicele în mână? Dacă nimănui nu îl place să citească?
Acestea sunt doar câteva dintre întrebările pe care mi le-am pus când am fost mai mică, dar și unele pe care mi le mai pun acum. 
Cartea? Cartea este ... Un suflet. Da, un suflet. Fiindcă toate acele pagini, toate acele momente au fost trăite cândva, undeva, de cineva. Dar ce sunt acele momente? Când îți vine să plângi, nu plângi? Ei bine, așa se întâmplă și cu momentele trăite pe foaie de către autor. Dar asta depinde și de starea lui. Dacă e bucuros, nervos, trist... Toate aceste stări le transpune pe hârtie . Iar apoi, când cititorul citește, le simte, la fel cum a simțit și autorul în acea clipă.
Iar cei ce nu citesc, au multe de pierdut. Un copil care citește va deveni un adult care gândește. 
Adevărat, nu? Ei bine, doar adulții care au citit își pot da seama asta după atâția ani. Dar asta nu înseamnă că nici un copil nu poate.

Sper că am spus destul și că m-am făcut înțeleasă.
Vă aștept pe pagina de facebook și în commenturi. Pagina de facebook o puteți vizita dând un clik aici .

Să aveți o duminică frumoasă și un început de săptămână liniștit!
                                                                     V-am pupat,

Comentarii