Secret Santa Blogger Edition 2017




                    Salutări, oameni frumoși!

     Astăzi vă scriu cu ocazia participării mele la Secret Santa Blogger Edition 2017 organizat de două suflete frumoase: Alexandra și Onisim. Am participat și anul trecut, dar mă bucur că am fost din nou invitată și anul acesta. Mi-a fost dor de toată atmosfera în care pregătești cadoul, gândindu-te cam ce i-ar plăcea persoanei respective și, prin faptul că toți suntem legați cu ajutorul cărților, ne face pe toți să fim mai uniți și, deja cu un cadou asigurat! evident, cartea
     Am primit cadoul de la Denisa de pe blogul Florina Alexandrescu, căreia îi mulțumesc extrem de mult și, să nu mai lungim vorba, și entuziasmul vă invit să priviți și voi ce am primit.


     Când am văzut aceste semne de carte, imediat le-am luat din pachet și am citit citatele. Mai ales că am decât una din această ediție și, ce să mai spun, sunt superbe! Scoica aceea este super drăguță, chiar mă întrebam ce se tot mișcă pe acolo în timp ce mă chinuiam din cauza emoțiilor să desfac coletul. Poate pare o absurditate, dar am pus scoica la ureche și am încercat să aud valurile mării. Și, știți că a mers? Mi-am reamintit de momentele în care eram la mare și m-am transpus direct pe țărmul mării.


            Inima asta din origami e adorabilă!


     Da, da, da! Ai nimerit! Iubesc extrem de mult ceaiul, încerc mereu tot felul de arome și abia aștept să-mi fac un ceai cald din acele pliculețe! Și ai nimerit și marker-ul albastru, e una dintre culorile mele favorite. ^-^


     Și... tobele vă rog cărțile! Da, cinci cărți! Am fost extrem de fericită când le-am văzut pe toate cinci. Mai ales că mi-a nimerit încă o dată gusturile. Abia aștept să le citesc, mai ales trilogia aceea îmi stârnește foarte mult curiozitatea.


     Sunt foarte fericită și mulțumită de cadoul pe care l-am primit. Denisa, poți să te bucuri, ai făcut un suflet fericit. Mulțumesc încă o dată și vă invit să aruncați un ochi peste celelalte cadouri ale celorlalți bloggeri participanți:

❖ Alexandra de la Pierduți în Literatură
❖ Oni de la Books vs Reality
❖ Iuliana de la Glasul Literaturii
❖ Andrei de la Nasu-n carte
❖ Raul de la Stoica Raul
❖ Ioana de la Din dragoste pentru cărți
❖ Roxana de la Bufnița Rouz
❖ Ana U. de la Diversity factor
❖ Ana B. de la Far away from reality
❖ Dumitrița de la World of Books Web
❖ Răzvan de la Răzvan Timar
❖ Denisa de la Florinela Alexandrescu
❖ Ștefi de la Books and Stuff
❖ Alexandra de la Universe of Books
❖ Ioana Alexandra de la Twist in my sobriety
❖ Amalia de la Amalia Danciu
❖ Daria de la Cărțile Nopții

     Sărbători fericite și binecuvântate! Sper să revin curând cu o recenzie sau o postare în care vă povestesc ce am făcut în lunile acestea lipsă. Până atunci, vă doresc spor la lecturi și sunt curioasă ce mai faceți, ce mai citiți. 😊

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. E chiar o idee superbă și mă bucur foarte mult că am participat. :)
      Sărbători fericite, Laura, și multe bucurii în noul an care vine!
      Sunt fericită că mai treci pe aici!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Asemenea! Să ai parte de tot ce-i mai bun în anul care vine! Mulțumesc mult pentru vizită, te mai aștept pe aici!

      Ștergere
  3. Haha, se pare ca avem ceva in comun (ma rog, pe langa pasiunea de a citi): ceaiul. Si eu ador ceaiurile si beau in fiecare zi o ceasca, doua :)
    Lecturi placute si Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, până la urmă, ceaiul e un lucru esențial, mai ales în zilele și serile răcoroase, alături de o carte bună!
      Mulțumesc, asemenea îți doresc și eu!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu