Mid-Year Book Freak Out | Book Tag



           Salutări, oameni frumoși!

     Mi-a fost atât de dor să scriu un tag, și iată că ocazia a venit. Oni, de la Books vs Reality m-a nominalizat la un tag foarte adorabil și mi-am zis să mă grăbesc, totuși, să-l scriu. 😅
     Sunt foarte în urmă cu recenziile și îmi pare sincer rău pentru asta, sper să mai scriu în vacanța aceasta, mai ales că am citit atâtea cărți frumoase!

        1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017.


     E atât de greu! Am citit atâtea cărți valoroase, care mi s-au întipărit în minte și în suflet. Dar, cu toate acestea, o singură carte m-a făcut să simt cele mai profunde și sincere emoții. Pânza de păianjen de Cella Serghi este o carte minunată, e cea mai bună carte pe care am citit-o anul acesta. M-a purtat prin atâtea locuri, am simțit fiecare trăire și gând al personajelor. Cu siguranță e must-read și voi mai citi Cartea Mironei de această autoare. M-am îndrăgostit de culorile scrisului ei.


        2. Cea mai bună continuare (a unei cărți) citită în 2017.



     Am citit și al doilea volum tot în acest an, dar ultimul volum mi-a plăcut mult mai mult și a fost mai spectaculos. Toate acele imagini, sentimentele personajelor și cuvintele autorului m-au făcut să trec prin cele mai neîndurătoare emoții. Scriitura autorului nu e tocmai ușoară, e plină de detalii, dar aceste detalii și toate acele fraze mi-au făcut sufletul fericit.

        3. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.
        

     Aici aș veni cu o listă întreagă. Însă m-a atras mult coperta și descrierea cărții În ape adânci de Paula Hawkins. Am citit și Fata din tren, dar nu a fost cine știe ce. Poate i-aș mai da o șansă scriitoarei cu această carte.

        4. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului.



     Nu sunt sigură, nu știu mai multe, dar sunt atât de entuziasmată pentru acest roman! Am citit un fragment din Trei pe un tandem în ultimul volum al Laurei Baban și m-a surprins într-un mod plăcut! Sper din toată inima să reușească până la sfârșitul anului să lanseze această părticică a sufletului lor. Abia aștept să mă reîntâlnesc cu dulceața și zâmbetul din cuvintele Laurei. 💕

       5. Cea mai mare dezamăgire.

     Se pune dacă nu am? serios Îmi aleg cu grijă cărțile pe care vreau să le citesc și până acum nu am fost dezamăgită de nicio carte. Și sper ca așa să fie până la sfârșitul anului!



        6. Cea mai mare surpriză.



     Să nu uităm nici de clasici. Am adorat Departe de lumea dezlănțuită, mi-a fost dor de un clasic și am găsit cartea potrivită. Am citit-o cu nesaț și cu sufletul la gură, nu am putu-o lăsa nicio clipă din mână. și din minte

        7. Noul autor preferat. (Debutant sau nou pentru tine)

     
     Constantin Chiriță. Mii de mulțumiri și de plecăciuni. Vă mulțumește un umil cititor care a descoperit toate tainele, iubirile, aventurile și întrebările cireșarilor, ale tuturor adolescenților din timpurile de azi și de ieri. 
     Dacă v-ați pierdut sufletul de copil, căutați-l pe Chiriță și pe cireșarii lui. Nu vă veți putea despărți de el. Veți reciti și răsciti pasajele care v-au adus un zâmbet pe buze sau tresăriri ale inimii.

     Să nu uităm de autorii care au fericit atâtea generații!



        8. Cel mai nou crush pe un personaj.


     Ehee! Să vedem... E prea comun Ursu din Cireșarii, nu? Sau... Victor? Nu, nu. Ursu. Mi-a plăcut mai mult relația Ursu-Lucia și fără spoilere.



        9. Cel mai nou personaj preferat.
   
     Încă din primul volum am admirat-o pe Emma din trilogia Miss Peregrine. Ea e o fată independentă, curajoasă și știe să țină situațiile sub control. De fiecare dată își păstra sângele rece și gândea lucid, logic, ceea ce a făcut să devină personajul meu preferat. De asemenea, e o fire foarte sensibilă și protectoare. Își iubește prietenii, îi ajută la nevoie și ar face orice pentru ei.






        10. O carte care te-a făcut să plângi. 11. O carte care te-a făcut fericit.
  •      Nu sunt genul de cititor căruia i se frânge inima în două și începe să plângă la sfârșitul unei cărți sau în timpul citirii ei. Dar am plâns o singură dată, la Hoțul de cărți. Când am citit ultima parte a cărții, toată durerea de după bombardamente, pierderea lui Liesel... m-au determinat, pur și simplu, să plâng și să nu mă mai opresc.
  • Mă credeți sau nu, dar Laura Baban e o adevărată făuritoare de sentimente și zâmbete. Pe tot parcursul citirii cărții Domnul Tic și o iubire până la soare și înapoi, zâmbeam și râdeam, nu făceam nimic altceva. Doar mă bucuram împreună cu personajele de aventurile și se razele lor de soare.



        12. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ai văzut-o anul ăsta.

     Am văzut doar ecranizările după seria Harry Potter. Și pot să spun că mi-au plăcut, sunt minunate, spectaculoase, pline de magie, lumină, îndrăzneală, tot ce-și poate dori un cititor! Dar cel mai mult mi-a plăcut primul film, Harry Potter și Ordinul Phoenix.



         13. Recenzia preferată scrisă până acum.


     De recenzia pentru romanul Elevul Dima dintr-a șaptea, al lui Mihail Drumeș, sunt cea mai mândră. Pentru că am adorat cartea, am scris și o recenzie pe măsură, în care am retrăit ceea ce am citit și de fiecare dată când voi parcurge această recenzie... îmi spun că trebuie să nu mă dau bătută, să continui în a munci și a crede în visurile mele. Nu, nu e o recenzie perfectă, niciodată nu voi face una perfectă, dar e acceptabilă, mai ales că încă muncesc și perseverez pentru a scrie de fiecare dată și mai bine. Dacă vreți să citiți recenzia, e aici.  

        14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul ăsta.


     Pe lângă faptul că are o copertă superbă, are și o descriere care m-a făcut foarte curioasă și abia aștept să o citesc!

        15. Ce cărți trebuie să citești până la finalul anului?

     În sfârșit o cerință în care pot pune mai multe cărți. Să vedeeem:




     Cam atât a fost, sper că nu v-a plictisit postarea, dar cred că a priit pentru că nu am postat prea des lunile acestea și acum sper că vă hrăniți cu ce am mai scris pe aici. 😅
     Mulțumesc pentru tag, Oni! Mi-a făcut plăcere să-l scriu, am reușit să văd cam pe unde mă aflu la jumătatea anului, în materie de cărți și citit. Nici nu știi cât m-am chinuit să pun coperțile cărților în articol

     Am să nominalizez câțiva bloggeri:

     Până ne vom mai citi, vă doresc lecturi minunate și zile cu zâmbete și soare! 💙



Comentarii

  1. Chiar ai dat niște răspunsuri super!!
    Mie îmi spui de coperte?! Mai ales la ultima întrebare...😑😑

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Infernală ultima întrebare. 😂😂
      Spor la citit, Oni! ^-^

      Ștergere
  2. Te felicit pentru reușită (să citești Cireșarii). Eu nu am reușit să trec niciodată de primele 30 de pagini. Nu știu de ce. Și acum e prea târziu să mai încerc. Și îmi pare atât de rău, pentru că sunt sigură că merită. Dar eu, lepră fiind, nu pot să citesc romanele astea 5. Nu pot. E prea târziu, știi ce zic? Simt că e prea târziu pentru tot. E prea târziu să mai trăiesc. Opa, stai că o dau pe ce nu trebuie. Față de Hardy am oroare și nu știu dacă mai pot să citesc ceva. Mai voiam să-i citesc alea 2 cărți pentru care e cunoscut (una- menționată de tine și cealaltă- Tess d'Urberville), dar nu pot. Nu cred că mai pot. Cella Serghi... Am citit doar Mirona (Cartea Mironei) și atunci (în urmă cu 2 ani) mi-a plăcut, dar acum când mă gândesc, parcă mă lasă rece. O să fie un Ștefan cam enervant. Și Mirona e destul de bleah. Mi-ar fi plăcut numele ăsta. Aveam cu ce să mă laud. Despre Serghi știu că Rebreanu o aprecia (nici nu-l mai numesc Rebri- nu-mi mai permit) și a susținut-o când alții o trânteau. Îmi aduc aminte cu ce entuziasm voiam să scriu un roman în vara aia (când citisem cartea). Stăteam nopțile și tot îmi ziceam: "Mirona scria un roman, ce te deosebește de ea? O literă. Atât.". Eram așa jalnică. Doamne. Mor de râs când îmi aduc aminte. Evident, după 3 capitole m-am lăsat.
    De fapt, e posibil să-ți placă. De fiecare dată când eu comentam o carte, tu veneai cu recenzia de 5 stele și numai cu cuvinte de laudă (nu în sensul rău). Oricum, aștept recenzie la Mirona. Chiar sunt curioasă ce impresie îți va lăsa. Lecturi faine și na, bucură-te de viață.
    Îmi place titlul romanului pe care îl citești. Aștept recenzie și la cartea asta.
    (dară câte pretenții am)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cireșarii chiar m-a surpins, având în vedere că am citit primul volum acum vreo 3 ani și de atunci am tot amânat celelalte volume, îmi tot ziceam că o să le citesc cândva, dar acel cândva nu venea niciodată și când a început vacanța am zis ,,Gata, nu mai pot, trebuie să le citesc”. Tata îmi zicea întruna de ele, și atunci când citeam primul volum mă tot întreba ,,Îți place? Îți place?”. Miruna, nu e niciodată prea târziu. Nu sunt sigură dacă voi veni cu o recenzie pentru această serie pentru că din primul volum nu-mi mai amintesc toate detaliile și nu vreau să mă fac de minune. Să nu crezi că-i prea târziu. Dacă nu-ți place cum scrie scriitorul, nu-i bai, atunci o lași la o parte, dar îți zic că eu simțeam că nu mai pot dacă nu citesc măcar o frază în fiecare minut, și atunci când eram ocupată. Are un mod special de a povesti totul și de a da culoare cuvintelor și personajelor.

      Săracul Hardy! Și eu vreau să citesc Tess d'Urberville, dar nu o am în bibliotecă, așa că nu mă grăbesc să o citesc. Cartea Mironei mi-am cumpărat-o de curând și abia aștept să o lecturez, m-a impresionat Cella Serghi cu tot cu bărbații ei. Sunt curioasă ce vei crede despre Alex dacă o să citești Pânza de păianjen.

      Spui de Fănuș Neagu? Mneh, nu știu ce să zic până acum. Fac multe prostii și zic multe chestii care te fac să-ți smulgi părul din cap. Umor sec. Mă rog, sper să o termin zilele astea și dacă îmi schimb părerea (într-una mai pozitivă) sper să-i fac recenzie.

      Mulțumesc că ai trecut pe aici, Miruna! Mult spor în tot ce faci și tot ce citești!

      Ștergere
  3. Hihii, ce de răspunsuri frumoase! Am tot auzit că "Pânză de păianjen" e frumoasă, trebuie neapărat să o încerc și eu.

    Îți super recomand "Castelul de sticlă", mie mi-a depășit așteptările și mi-a plăcut foarte mult!

    Sper să reușești să citești toate cărticelele pe care le ai în plan. "O mare de lacrimi" cred că e superbă, mi-a plăcut prea mult "Printre tonuri cenușii" ca să mă dezamăgească aceasta.

    Spor la citit și zile însorite îți doreeesc, mulțumesc de nominalizare! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Roxi! Şi tu să ai parte de lecturi frumoase, abia aştept să-ți citesc tag-ul! ❤

      Ștergere
  4. Alex, zici? Păi dacă e aşa, chiar în seara asta mă apuc de ea. Voiam să citesc Călinescu, dar merg cu sugestia ta. Şi revin şi cu o părere. Sper să nu-l urăsc pe Alex. Sper. Dacă e un personaj negativ, probabil o să-l iubesc. Stefan era un bleg şi un laș, de asta nu mi-a plăcut.
    E prea târziu pentru multe. Mă simt bătrână şi nu e firesc. Simt că o să mor. O să-mi moară spiritul. Si apoi o să trăiesc degeaba.
    Să nu te lasi de pian. E superb ce faci . Mereu mi-am dorit sa cânt la pian. Dar si pentru asta e prea târziu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta trebuia sa fie răspunsul la ce ai zis. Ups

      Ștergere
    2. Vreau să zic, Alex nu-i un personaj negativ sau ceva de genul acesta, dar eu nu prea m-am împăcat cu el şi cu felul lui de a fi. Diana (fata care-l iubeşte) îl doreşte mai mult doar pentru pofta fizică, nu neapărat îi iubeşte şi sufletul. Adică serios, îl vedea pe Alex în orice bărbat!

      Ștergere
    3. P.S.: Pune-mă la curent dacă ai început să o citeşti, sunt curioasă ce părere ai despte carte!

      Ștergere
    4. Domnisoara Miruna, dati un nenorocit de semn, fir-ar al dracului de semn!

      Ștergere
    5. 0743844770, daca nu mai aveti numarul meu!!!

      Ștergere
    6. M-am oprit la 106. Şi nici că mai vreau să citesc. Diana e naşpa şi stilul scriitoarei e de toată jena. Şi mai spre final am văzut că devine şi mai penibil. Am o viață şi măcar de cărți faine să am parte.
      Nu ştiu cum am putut să citesc Cartea Mironei...
      Eram altfel atunci. S-au mai schimbat lucrurile. În bine, zic eu.
      Lecturi faine.

      Ștergere
  5. Heii! Domnul Ibrahim si florile din Coran este superba!! Mie mi-a placut foarte, foarte mult si ti-o recomand! Si eu am citit Departe de lumea dezlantuita si a fost o lectura exceptionala <3 Ma bucur enorm ca ai citit-o si tu. Interesant Tag, lecturi placute, Dariaa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aştept să o citesc şi eu, autorul e genial, îmi place extrem de mult cum scrie!
      Într-adevăr, a fost o lectură unică şi mă bucur că şi ție ți-a plăcut! Dacă doreşti, poți face şi tu tag-ul. ❤
      Mulțumeesc, la fel, Robert!

      Ștergere
  6. Fir-ar al dracului de blog! Mi-a sters comentariul. Miruna, fii bine, ce dracu'? Da un semn.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred că îi voi da o șansă cărții ,,Departe de lumea dezlănțuită,, ... Că tot mai zic eu uneori că aș vrea să locuiesc în pădure :))
    Mersi de tag! L-am făcut și eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să o citeşti neapărat, e minunată, e o poveste de dragoste, plină de evenimente, cuvinte frumoase şi raze de soare.
      Scuză-mi întârzierea, dar mi-a trebuit aproape o săptămână să-mi revin după excursia în Franța.
      Lecturi frumoase! ❤

      RăspundețiȘtergere

      Ștergere
    2. E ok! Pe blogul meu se pune praful cu săptămânile până am din nou chef de el...
      Lecturi frumoase și ție!

      Ștergere
    3. La fel şi la mine... căldura asta parcă e împotriva mea şi a blogului. :')

      Ștergere

Trimiteți un comentariu