Muzică și cărți

               Bună!


     Aseară mă gândeam ce să mai scriu pe blog, ce să fac ca să aibă ceva aparte, special. Și, dintr-o dată, fulgerător, mi-a venit o idee de rubrică. Se va numi Muzică și cărți.
     Știu că am început în vară o rubrică, Știați că, dar cam toată lumea o are și am zis să fac ceva care să fie unic pentru blogul meu, ceva care să îl diferențieze de celelalte.
     Această rubrică constă în a asocia cartea pe care o citesc sau pe care am terminat-o, cu o melodie, fie ea clasică, pop, mai veche sau mai puțin cunoscută. Sper că va fi ceva interesant, îmi voi scrie părerile și gândurile atât pentru carte, cât și pentru melodie. Voi scrie dacă au ceva în comun prin ceea ce-mi transmit ambele, și, bineînțeles, dacă ați citit și voi cartea respectivă, vă invit să discutăm împreună!
    

Comentarii

  1. DAAAA!
    Sună așa bine!
    Brava, Daria, brava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh, ce frumos! Abia aștept să postezi în rubrica asta. Felicitări pentru idee și multă baftă și inspirație! *.*

    Să știi că te-am nominalizat la un tag super cute: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/11/the-pastry-book-tag.html >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, mulțumesc mult, Roxi!
      Chiar nu ştiu când voi posta în această rubrică... Am atât de puțin timp! Sper să-mi fac timp atât pentru ea, cât şi pentru tag-ul de la tine! Îți mulțumesc din suflet! ❤

      Ștergere
  3. Vai, ce idee bună! Abia aștept să văd ce îți va ieși :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii mult, trebuie să mă țin de treaba asta. :))

      Sărbători fericite!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu