Leapșa: Citesc literatură română

  Saluuut!

     După cum mi-e obiceiul, să fac tag-uri interesante foarte des, am revenit cu o leapșă primită de la Simina de pe blogul Simina's Books, dar și de la Roxi de pe blogul Gânduri despre cărți. Le mulțumesc din suflet pentru nominalizare. Consider că trebuie să citim și literatură română, literatura noastră, să apreciem și să învățăm de la scriitori noștri.
      Sinceră să fiu, nu am citit prea multe romane scrise de români, dar sper să citesc cât mai multe ca să-mi cunosc cât mai bine țara, cultura și isoria.
      Vreau să spun că romanele nu sunt puse pe un loc anume, le-am admirat pe toate și pentru mine toate sunt pe primul loc. :)

 Cinci cărți românești pe care le-am adorat.

1. Cireșarii: Cavalerii florii de cireș de Constantin Chiriță.


     Mi-a plăcut foarte mult această carte, fiind primul volum din seria Cireșarii. Am început și al doilea volum, dar nu l-am mai terminat, însă sunt sigură că-mi va plăcea dacă mă voi apuca din nou de ea.

2. Domnul Tic și alte iubiri de pe Mușatini de Laura Baban


(recenzia aici)

      O care deosebită care te face pe tot parcursul citirii să zâmbești, să iubești și să ai un ghemotoc de blană năzdrăvan și drăgălaș lângă tine.

3. Toate sfârșiturile sunt la fel de Andrei Cioată.


(recenzia aici)

    Nu se putea să nu menționez această carte. O bucată din sufletul unui tânăr care își urmează visele și se descoperă pe sine.

4. Hendrik de Mol și Planeta de Aur de K.J. Mecklenfeld


(recenzia aici)

     K.J. Mecklenfeld este un autor român, care spune povești minunate care îți transformă sufletul într-un copil cu surâsul luminos și zglobiu.

5. Fluturi de Irina Binder


     Da, știu că "fluturii" Irinei circulă în mod excesiv în blogosferă, unii criticându-i scriitura, alții admirând-o. Mie mi-au plăcut, nu pot spune că m-a plictisit. Am intrat în acțiune și am găsit citate foarte drăguțe. Am și al treilea volum, dar nu știu, ceva mă reține să-l citesc, am impresia că nu voi avea același entuziasm, mai ales că am citit foarte multe păreri despre ea care, poate, în adâncul sufletului, m-au influențat. Dar sper să nu fie așa.

     Acestea au fost cărțile pe care le-am ales. Nu invit pe nimeni în mod special ca să facă această leapșă, ci tuturor care sunt dornici să o facă! O precizare la adresa blogului meu nu m-ar deranja. :)
       Da, și îmi cer scuze pentru absență, dar am fost plecată la mare și nu am avut când și cu ce ca să pot posta ceva. Sper să revin cu recenzii și tag-uri!

     Lecturi frumoase! ❤


Comentarii

  1. Oioioi, frumoase alegeri! Eu încă n-am citit "Cireșarii", dar am mai auzit păreri bune și oricum voiam să o citesc.
    Cât despre "Fluturi", eu am fost îndrăgostită de primele 2 volume. Chiar mi-au plăcut, iar când vedeam pe cineva că o acuză pe Irina, mă simțeam foarte jicnită. Însă, ca și tine, am o reținere să încep volumul 3, pentru că sunt sigură că în adâncul sufletului m-am lăsat influențată de părerile negative și acum o să văd altfel cartea. O să-i dau oricum o șansă, cândva.

    Pupici și spor la citit! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daria, te-am nominalizat la un tag. Nu știu dacă-i tocmai pe gustul tău, dar am zis să încerc: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/08/zombye-apocalypse-book-tag.html

      Ștergere
    2. Daa, ştiu ce zici, şi eu mă simțeam aşa când citeam ceva urât despre Irina.
      Mulțumesc de leapşăă, nu ştiu dacă o voi face prea curând, am prea multe lepşe şi recenzii de făcut :( dar o voi face cu prima ocazie!
      Pupici! ^.^

      Ștergere
  2. Am citit doar Ciresarii si mi-au placut toate cartile la nebunie! Imi placeau rau Victor si Ursu, iar, dintre fete, imi placea Lucia cel mai mult. :) Volumul patru mi s-a parut cel mai bun si am stat cu sufletul la gura cand citeam. Daca o sa le citesti pe toate intr-o zi, o sa vezi ca o sa-ti placa poate chiar mai mult decat primul.
    Spor la citit! :hug:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, sper şi eu să le citesc, tata mi-a spus de ele, mi-a zis că şi lui i-a plăcut foarte mult. Mereu îmi pomenea de Ursu!
      Mulțumesc de vizită, te mai aştept cu drag pe aici!
      Lecturi frumoase! Pupici! ^^

      Ștergere
  3. O, Doamne. Cireșarii.
    N-am reușit niciodată să trec de primele 30 de pagini. Nu știu de ce, dar n-am reușit.
    M-ai făcut curioasă cu privire la „Domnul Tic și alte iubiri de pe Mușatini”. Fug să citesc recenzia și să comand cartea (cred-sigur).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a plăcut mult primul volum. Poate vei reîncerca din nou când te vei simți pregătită. :D
      Daa, într-adevăr, Domnul Tic e superbă! ^^
      Mulțumesc de vizită, dacă vrei, poți prelua şi tu acest tag!
      Lecturi plăcute! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu