Book Blogger Tag

 Salutăări!
Am primit un tag foarte interesant de la Roxana de pe blogul Gânduri despre cărți . Îi mulțumesc din suflet pentru șansa de a răspunde la minunatele întrebări! :)

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte.
  • Greșelile gramaticale.
  • Limbajul neadecvat.
  • Comercialitatea, știind că nu e o carte atât de bună precum spune presa.

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.
 O canapea la un geam care dă spre o priveliște minunată, răsăritul sau apusul soarelui pe plajă, iar sunetul valurilor să fie în armonie profundă cu o rapsodie sau un concert pentru pian de Liszt.



3. Trei confesiuni legate de cărți.
  • Mi-am achiziționat de aproape doi ani ”De 19 ori Katherine” și ”Căutând-o pe Alaska” de John Green și încă nu le-am citit.
  • Mă simt vinovată când murdăresc sau ud o carte din greșeală. :))
  • Câteodată citesc un pasaj fără să-mi dau cu adevărat ce citesc pentru că gândurile mele sunt în afara cărții și mă reîntorc la el ca să-l citesc cu mai multă atenție.
4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?
 Acum câteva zile când am terminat ultimul volum din seria ”Contele de Monte-Cristo”. Nu a fost final tragic, dar am plâns.
 
5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?
 Nu am noptieră. Le țin pe măsuța unde se află biblioteca.


6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?
 Nu am o gustare preferată atunci când citesc pentru că niciodată nu mănânc când citesc, dar voi alege salamul de biscuiți. ♥


 
7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.
 Foarte greu pentru că eu aș recomanda toate cărțile citite până acum. :)) Totuși, voi alege.


 
8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.
  Este raftul meu preferat fiindcă aici se află cele mai cunoscute operete care-mi plac nespus de mult și minunata serie ”Cavalerii Pardaillan” care e completă și sunt foaaarte mândră de mine și de raftul acesta. ♥



9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.
  Un univers infinit.


10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

  Din câte știu eu, secretele nu se spun. Dar, bine, acum voi face o excepție: Nu voi citi nicioată Harry Potter. Nu știu, pur și simplu nu mă atrage pentru că nu-mi plac vrăjitorii și magia în cărți. Poate nu-i un secret, dar nu am avut altceva ce să pun. :))
 
Acesta a fost tag-ul. Îi mulțumesc din nou Roxanei pentru nominalizare și sper să-ți placă răspunsurile. :D
 Și, după cum e tradiția, voi da acest tag mai departe: Siminei de la Simina's Books, Madelinei de la Heart of the Words , lui Andrei de la When the rain falls, Mariei de la Momente și păreri și oricui care vor să-l facă. Dacă vreți să-l faceți, vă rog să menționați și sursa tag-ului printr-un link către blogul meu. Mulțumesc! :)

Vă doresc o vacanță plăcută în continuare și lecturi plăcute!




Comentarii

  1. imi plac raspunsurile tale si cartile alese.
    si ma incanta ca ascuti opera ,este superba intalnirea muzicii cu lectura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet pentru comentariu!
      Da, ador să ascult muzică în timp ce citesc!
      Numai bine! :)

      Ștergere
  2. Mulțumesc, Daria, pentru tag. Răspunsurile tale sunt foarte frumoase, am făcut și eu tag-ul, te invit să-l citești.

    Lecturi frumoase-n continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am citit, ai dat nişte răspunsuri minunate! ☺
      Mulțumesc, Simina, asemenea! Pupici! >:D<

      Ștergere
  3. Dupa sapte mii de ani, normal ca apar si eu pe aici cu un comentariu, chiar daca postarea am citit-o mai demult. Dar, intelegi, am fost ocupata cu examenu, dupa cu relaxarea :)) , o excursie micuta siii...o viroza. :( In fine, mai e ceva. Imi e fooaarte greu sa fac postari pe telefon, de obicei le fac la pc, asa ca pana sa il caut, pana sa ii pun cablu, pana una, pana alta...ma las pagubasa si ma culc, ies afara sau citesc saau orice altceva. Dar o sa imi fac eu timp.
    Nici eu nu am citit Harry Potter chiar daca l-am avut pentru scoala, i-am si spus doamnei. Imi pare o mini-îndoctrinare :)). Apropo, in ultima postare de pe Momente si pareri am spus ca imi mut resedinta, asta e noul meu cont :D . Te puuup! Ma duc sa ma apuc de un articol despre David Copperfield, pe care o recitesc. Bat fieru cat e cald, ca dupa o sa imi pierd ideile:)) . Numai binee! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, te înțeleg cum e. Lasă, acum e vacanță, e bine, cald, nimeni nu ne mai stresează cu comentarii, analize, exerciții la mate. :))
      Şi mie mi-e tare groază când trebuie să scriu de pe tabletă, pentru că laptopul mi-e stricat, şi ba greşesc, şi totul se duce de râpă.
      Da, am văzut şi eu că te muți pe "Be yourself", însă mi-am amintit doar după ce am postat tag-ul. :))
      Vaii, am şi eu cărțile şi nu ştiu nimic despre ele, de acțiune, trebuie să citesc câteva recenzii.
      Mulțumesc de comentariu, Maria! Lecturi frumoase! Pupici! ❤

      Ștergere
  4. Super tag! Imi plac raspunsurile tale. Multumesc pentru nominalizare.
    Azi voi face tag-ul si voi reveni cu un update la post.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aştept să-ți citesc şi eu răspunsurile!
      Spor la lecturi frumoase! Pupicei! *hug* ❤

      Ștergere
    2. http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2016/07/leapsa-book-blogger-tag.html

      Ștergere
    3. Mă bucur că ți-a plăcut tag-ul!
      Vai, Madeline, țin minte că am de făcut un tag de la tine, sper să-l fac în curând! Pupici!

      Ștergere
  5. Vai, urăsc salamul de biscuiți! :)) Îmi place raftul acela, este foarte frumos aranjat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, e gustarea copilăriei mele! :D
      Daa, ştiu, de aceea îl ador. ❤
      Spor la lecturi, Andrei!

      Ștergere
  6. Omg, nu-mi vine să cred că eu abia acum am văzut că ai făcut tag-ul. Să-mi fie rușine! :))
    Vaii, după ce că-mi era foame, când am văzut salamul ăla de biscuiți... miamiii. :))
    Oh, și mie mi se întâmplă de multe ori să citesc și să nu fiu deloc atentă și apoi să recitesc din nou ce am citit. Mai rău e când nu recitești și îți dai seama că ai pierdut un detaliu semnificativ.

    Mă bucur că ai făcut și tu tag-ul, sunt tare drăguțe răspunsurile. Pupiceei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, iar eu abia acum am văzut comentariul. :))
      Noroc că nu e blog de rețete culinare. :))) (nici nu prea cred că ar fi, trebuie să progresez puțin în arta gătitului).
      Pupici, lecturi plăcute!

      Ștergere
  7. La întrebarea 10 m-ai cucerit. Sunt total de aceeași părere, indiferent cine încearcă să mă convingă, nu va reuși

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ai venit pe blog!
      De când am scris articolul şi până acum... mi-am schimbat părerea. :)) Am citit primele 3 volume din seria Harry Potter şi, crede-mă, le ador şi abia aştept să le citesc şi pe următoarele! Nu ştiu ce s-a întâmplat cu mine sau ce m-a vrăjit. Credeam că n-o să mă ating de ele vreodată, dar o prietenă m-a convins şi, uite-aşa le-am citit.

      Mulțumesc pentru comentariu, sper să ne mai citim! ^.^

      Ștergere

Trimiteți un comentariu