Întrebări cu...vloggeri/bloggeri Book Tag


 Salutăriii!

Îi mulțumesc din suflet Siminei de la Simina's Books pentru șansa de a face tag-ul acesta atât de interesant!
Am fost foarte nerăbdătoare să îl fac deoarece chiar îmi place să răspund la întrebări, să dau sfaturi și îndrumări și să cunoașteți mai bine acest blog. :)




1. De ce ai ales să îți faci blog ?

 Am ales să îmi fac blog pentru că, evident, ador să citesc și îmi plac foarte mult cărțile. Când m-am gândit bine dacă să îmi fac sau nu, m-au ajutat foarte mult sfaturile Siminei, care m-au întrumat și m-au făcut să am încredere în mine, să nu mă dau bătută și să fac ceea ce simt.
 Al doilea motiv ar mai fi că doresc să îndemn cititorii mei către lectură, să le demonstrez și să le arăt că cititul este o lume diferită de cea a tehnologiei și cea care ne schimbă și ne face să devenim ceva în viață.
 Mereu citeam blogul Siminei, dar și al altor bloggeri, și mi-a plăcut foarte mult că își exprimau opiniile în materie de cărți și scriau multe alte lucruri interesante.


2. Ce dificultăți ai întâmpinat în crearea lui și în crearea conținutului de pe blog ?

Am întâmpinat niște dificultăți în crearea lui, în ce să scriu pe el, dar mai ales, țin minte, că îmi era groază să fac până și recenziile, iar pe atunci... le făceam scurte. Și acum, drept să spun, am mai avansat, dar nu spre perfecțiune. Încrederea în mine și faptul că iubesc ceea ce fac m-au făcut să perseverez.


3. Au fost bloggeri care să te ajute la început de drum ?


 Da, au fost, și le mulțumesc! Ei m-au ajutat prin faptul că le citeam blogul, postările și articolele, iar asta mă motiva ca să ajung și eu cândva ca ei și să scriu la fel de frumos precum ei. Atunci îmi veneau idei cam despre ce aș putea scrie pe blog. De asemenea, m-au ajutat și cu sfaturi, mai ales Simina, care mi-a fost alături de la început.


4. Cum găsești idei pentru articole ?



 Ideile pentru articole le găsesc în cebea ce se întâmplă de zi cu zi, chiar dacă n-am scris prea multe articole de genul acesta, de exprimare liberă, însă mereu îmi veneau idei într-o zi când mi se întâmplau multe lucruri și îmi venea să scriu. De asemenea, și tag-urile îmi plac foarte mult, iar ele sunt sursa principală a blogului, pe lângă recenzii. :D


5. Reușești mereu să citești atâtea cărți pe câte recenzii ar trebui să faci ?

Mai bine spus invers! Nu reușesc să fac atâtea recenzii pe câte cărți citesc! Citesc multe cărți, timpul nu prea mă lăsa să fac recenziile, și plus de asta, în ulimul timp citesc colecții a câte trei,-patru volume și mi-e cam greu să fac recenzie fiecărei cărți. Însă, aș putea să fac o recenzie care să introduc recenzia tutoror cărților, dar așa cred că ar ieși prea lungă și v-ați plictisi. :))


6. Au fost oameni care au vrut să te oprească sau care te-au descurajat ?


 Da, au fost multe persoane care mi-au spus să renunț din cauza timpului și că nu aș fi în stare să fac așa ceva. Au fost și persoane care s-au luat după mine, făcând și ei ce făceam eu, crezând că ce fac este un lucru simplu, iar apoi s-au lăsat.
 Dar aceste lucruri m-au motivat și m-au făcut să nu renunț, să îmi împart timpul și să fiu cât de activă pot. Când vrei să-ți îndeplinești un vis, nu renunți!


7. Există bloggeri care te-au inspirat sau care încă o fac ?


    Desigur! Mereu citesc blogul Roxanei, al lui Andrei, al Alinei, Simonei ;i al multor alti bloggeri. Ii admir foarte mult pentru ca si ei iubesc ceea ce fac, scriu in continuare si nu se dau batuti! Asta ma inspira si ma ajuta sa perseverez in recenziile pe care le fac si in design-ul blogului, pentru ca si asta conteaza.


8. Ce ai dori să schimbi la blogul tău ?
       

 Momentan nu aș dori să simb nimic la el, probabil watermak-ul și șablonul, deoarece este vară. Dar, în rest, aș mai vrea să devin mai activă și să am mai mulți cititori pe blog. Cred că deocamndată este bine, se vor rezolva toate acestea în timp. :)







9. A avut blogul momente de glorie ?


 Da, iar în acele momente am fost foarte fericită! De anul trecut, în toamnă, am început să scriu mai mult și să fiu mai activă pe blog, iar asta m-a ajutat foarte mult! Am primit mai multe vizualizări, noi cititori au descoperit blogul meu, iar urmăritorii blogului au crescut! Pot să spun că acest lucru s-a dovedit prin faptul că am depus muncă, stând la calculator și scriind, iar asta m-a ajutat foarte mult. Și acum blogul se bucură de mai multe vizualizări, ceea ce mă face fericită și îmi dă acea forță și speranță că voi continua și că va fi totul bine și minunat.

10. Ai reușit să-ți rafinezi gusturile în materie de cărți deținând blogul ?


  Parțial, deoarece chiar și înainte să îmi fac blogul aveam un gen favorit de cărți. Bineînțeles, citind și aflând de alte cărți, m-au făcut să încerc ceva nou și chiar mi-au plăcut acele cărți. Depinde acum, fiecare cu gusturile lui, eu spun că nu poți influența pe cineva să citească ceea ce nu-i place, dar dacă vrei să încerci lucruri noi, e bine să asculți și de părerile celorlalți. :)


11. Ai reușit să influențezi gusturile altor persoane ?


 Scriind despre cărțile citite, îți împarți părerile cu alți cititori care au citit sau nu au mai citit acea carte, iar dacă n-au citit-o și le-a plăcut subiectul cărții, probabil ar încerca și ei acea carte. Și când aceștia au citit-o, ei revin cu o părere dacă le-a fost pe plac sau nu. E bine să facem un schimb de păreri, pentru că așa ne dăm seama dacă le-a plăcut cartea și genul de carte este pe gustul lor. Așa putem promova lectura, să citim cât mai mult și să schimbăm unii cu alții păreri. Mă bucur că blogosfera este așa mare și chiar  sunt persoane care citesc și care le plac cărțile!


12. Cum crezi că ar trebui să încerce bloggerii să obțină cititori ?

  Bloggerii, pentru a se bucura de succes și pentru a avea mai mulți cititori, trebuie să depună multă muncă. Trebuie să fie conștienți că este un lucru serios, iar orice trebuie făcut cu multă, multă muncă, doar după vine succesul. Ei trebuie să fie harnici și dornici să le iasă ceva din truda lor, iar asta îi va ajuta foarte mult pentru a obține mai mulț cititori. Un alt aspect este ca munca lor să fie făcută cu iubire și pasiune, nu gândindu-se că sunt obligați să facă acel lucru. Asta nu e valabil doar pentru blogging, ci și în alte meserii.





 Fiind acestea spuse, sper că nu v-am plictisit și că ați citit tot. Cum e tradiția, trebuie să dau tag-ul următoarelor persoane: Roxanei, de la "Gânduri despre cărți", Angelei, de la "The land of books" , blogului "Forever Lost In Literature" și Mariei, de la "Momente și păreri".
 Îi mulțumesc încă o dată Siminei! O zi superbă și relaxantă! ❤
Daria. 🎵


Comentarii

  1. Vaaaiii, Dariaa, ce tag frumos! Mulțumesc mult de nominalizare și mă bucur că mă aflu și eu acolo, prin răspunsurile tale; înseamnă enorm pentru mine.
    Ai evoluat super mult cu blogul și mă bucur pentru tine. Mult succes și să nu te lași în continuare descurajată de ceilalți, pentru că, oricum, prin recenziile tale, inspiri la lectură și la frumos, așa că, cei care te descurajează, încă n-au ajuns să cunoască ce înseamnă această lume!
    Pupici și revin cu un link spre tag; abia aștept să-l fac! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Sunt foarte curioasă de răspunsurile tale, abia aştept să-l citesc!
      Pupici! ❤

      Ștergere
  2. Ai dat nite răspunsuri atât de frumoase !

    Mă bucur că ți-a plăcut tag-ul ! Abia aștept să-l facă și ceilalți :D

    Seară frumoasă ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos, raspunsurile tale sunt foarte dragute.Continua cu ceea ce faci si totul va fi bine pentru ca este pasiune, eu iti urez mult succes. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Asemenea şi ție! Lecturi plăcute! :) pupici!

      Ștergere
  4. Foarte faine raspunsurile tale! Lecturi placute!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu