Nou în bibliotecă! #3



  Salutăăăări!

 În primul rând, doresc să îmi cer scuze pentru absența de pe blog. Am avut multe evenimente în această lună, ceea ce m-a făcut să nu am timp pentru blog, aproape nici de citit.
 Am fost la Brașov, cu ocazia olimpiadei de pian. E un oraș atât de frumos!
  Dar, cu toate acestea, ca un cititor normal :D , mi-am achizionat noi cărți care așteaptă să fie citite. Și spun eu că sunt așa frumoase, încât abia aștept să le citesc!



 ”Hendrik de Mol și Planeta de Aur”
 Da, Simina, uite-o! 
 Am văzut cartea pe blogul Siminei, și mi-a plăcut atât de mult recenzia și a fost atât de pufoasă, încât am zis că trebuie neapărat să o am și să o citesc! Noroc că am prins reducere pe Elefant! :))

     



 ”Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei” am văzut-o pe mai multe bloguri și, mai ales, pe blogul Adinei. Mi-a plăcut ideea cărții, și cum și la aceasta era reducere, am zis că se potrivește totul! 

  



 Și uite-mi colecția completă! M-a surprins locul unde le-am găsit la un preț minuna și abia aștept să le citesc. 




   Alexandre Dumas, ”Contele de Monte-Cristo” ! Îmi lipsește numai o carte din colecție. Da,da, eu și colecțiile mele. 





 Și, o carte de colorat pentru relaxare. Am început prima pagină acum o săptămână, și tot nu am terminat-o! Necesită muuultă răbdare și atenție. :)


  Cam acestea au fost cărțile pe care mi le-am luat în luna martie și care își așteaptă colțișorul din bibliotecă.
  Voi ce cărți v-ați mai luat?
  Vă urez un sfârșit liniștit de săptămână și lecturi frumoase! 
   
Daria♪

Comentarii

  1. Waa, ce mă bucur că ți-ai luat "Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei", sunt curioasă dacă îți place și genul ăsta. :D Să le citești cu plăceree și să ai un weekend relaxant, pupicei! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adina! Şi eu sunt tare curioasă de ea!
      Pupici! Asemenea! :*

      Ștergere
  2. Foarte interesante, cartile! Spor pe mai departe >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eiii, cu ocazia asta poate faci si o Leapșa http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2016/04/leapsa-most-wanted.html?m=1

    Spor la citit! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru leapşă! Am făcut-o cu mare drag!
      Te pup! Asemenea! :*

      Ștergere
  4. Lecturi frumoaseeeee și pline de învățăminte! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Andrei! Multă baftă în tot ce faci spor la lecturi! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu