Wish list

Salut, dragilor!



Acesta-i wishlist-ul meu care e nemăăăărginiiit! Cărțile pe care vreau să le citesc mi-au fost recoamndate de mulți iubitori de cărți, citind părerea lor și chiar și spunându-mi de ele.
Nu pot să spun că nu îmi plac cărțile de ficțiune, dar să fiu sinceră, chiar citesc. Ziceam acum ceva timp că nu-mi plac deloc. :)) Dar uite, preferințele se schimbă! În plus , ador mult cărțile clasice. Daaa. Le iubesc enorm de mult! Să vedem lista de dorințe.

  • ''Pianistul'' - Władysław Szpilmam 
  • ''Tehnica pianistică'' - Walter Gieseking
  • ''Exerciții de echilibru'' - Tudor Chirilă
  • ''Minunea'' - R.J. Palacio
  • ''Ultimul avanpost'' , ''Zona Zero'' - Lavinia Călina 
  • ''Risipitorii'' , ''Moromeții'' - Marin Preda
  • ''Invitația la vals'' - Mihail Drumeș
  • ''Oameni, îngeri și demoni'' , ''Valuri de viață'' - Lina Moacă
  • ''Domnul Tic și alte iubiri de pe mușatini'' (vol.1 și 2) - Laura Baban
  • ''Regii timpului'' - Laura Nureldin
  • ''Matilda'' - Ronald Dahl
  • ''Memoriile unei gheișe'' - Arthur Golden
  • ''Cei trei muschetari'' , ''Regina Margot'' , ''Laleaua Neagră'' , "Contele de Monte-Cristo - Alexandre Dumas
  • ''Fata din tren'' Paula Hawkins
  • ''Ana Karenina'' - Lev Tolstoy
  • ''Agonie și extaz'' - Irving Stone
  • ''Mândrie și prejudecată'' - Jane Austen
  • ''Hobbitul'' - J.R.R Tolkien
  • ''Doamna Bovary'' - Gustave Flaubert
  • ''La răscruce de vânturi'' -  Emily Brontë
  • ''Pe aripile vântului'' - Margaret Mitchell
  • ''Portretul lui Dorian Gray'' - Oscar Wilde
  • ''Lizoanca'' - Doina Ruști
  • ''Rosu și negru'' , "Mănăstirea din Parma"- Stendhal
  • ''Mic dejun la Tiffany'' - Truman Capote
  • ''Emma'' - Jane Austen
  • ''Iubita locotenentului francez'' - John Fowles
  • ''Hoțul de umbre'' - Marc Levy
  • ''Chira Chiralina'' - Panait Istrati
  • ''Hotelul Bertram'' - Agatha Christie
  • ''De vorbă cu Emma'' - Joan D. Vinge
  • ''Jane Eyre'' - Charlotte Brontë
  • ''Hoțul de cărți'' - Markus Zusak
  • ''Femeia în alb'' , ''Iubire oarbă'' - Wilkie Collins
  • ''Cioburi de stele'' - Amie Kaufman
  • ''Mănâncă, roagă-te, iubește'' - Elizabeth Gilbert
  • ''Planeta de Aur'' - K. J. Mecklenfeld
  • ''Fantoma de la operă'' - Gaston Leroux
  • ''Litera stacojie'' - Nathaniel Hawthorne
  • ''Departe de lumea dezlănțuită'' - Thomas Hardy
  • ''Lelia'' - George Sand
  • ''Piatra Lunii'' - Wilkie Collins
  • ''De veghe sub lanul de secară'' - J. D. Salinger

Comentarii

  1. Frumos ! E tare lung, deși știu eu că poate mai ai dorințe-n cripta creierului în materie de cărți. Mi-ai zis despre pianistul, cred că e o carte minunată. Te iubesc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, şi încă muuulte! Oricum voi mai adăuga pe parcurs, hihi!
    Minunată cartea, sper să o găsesc! Neapărat trebuie să o am!
    Oh, ce drăguț! O seară plăcută! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu pe lista mea cea lunga o multime de carti pe care le ai si tu :)) Am citit in aceasta vara "Domnul Tic si alte iubiri de pe Musatini", o carte atat de dragalasa si dulce ca autorea sa (http://booksormovie.blogspot.ro/2015/09/recenziedomnul-tic-si-alte-iubiri-de-pe.html). Succes cu cititul, pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că avem gusturi comune! :D
      Daa, multe persoane mi-au recomandat Domnul Tic, trebuie să o am neapărat! Mi se pare aşa de dulce şi aşa drăguță autoarea! Sunt sigură că aşa va fi şi cartea. Desigur, voi arunca o privire peste recenzia ta cu drag!
      Mulțumesc, asemenea! Te pup! :)

      Ștergere
  4. Trebuie să citești Fantoma de la Operă! E genială. Am iubit fiecare pagină, totul. Sunt sigură că-ți va plăcea și ție.
    Sper.
    Și Jane Eyre e absolut minunată. Am citit-o pe nerăsuflate și am văzut filmul (varianta din 2011) de vreo 10 ori.

    chiar dacă n-are treabă cu subiectul, am observat că citești „Roșu și Negru”. Sunt tare curioasă cum ți se va părea. Majoritatea celor pe care-i cunosc și au citit cartea, au iubit-o.
    Aparent eu sunt singura care nu a rămas impresionată. Adică, începutul mi s-a părut interesant și l-am citit cu drag, dar mai încolo a devenit repetitiv și destul de enervant. Oricum, finalul va fi interesant: sunt cam două pălmi pe care autorul le adresează cititorului (exact atunci când se așteaptă mai puțin).
    Ce mă bucur că citești clasici!
    Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum am văzut că ai și postat o recenzie a cărții Jane Eyre
      ups

      Ștergere
    2. Uau, scuză-mi răspunsul întârziat!
      Yup, urmează să o citesc, mi-am comandat-o. :D
      Eu am văzut filmul din 1996 după "Jane Eyre". E frumos, a respectat toată acțiunea, dar e schimbat finalul, ceea ce nu mi-a plăcut, dar a fost ok.
      Pff, simt că prea mult se lungeşte Stendhal, are aşa un stil greoi! Dar îmi place, nu zic nu, însă se citeşte greu.
      Şi eu mă bucur că am găsit cititori care mai citesc cărți clasice, că n-au fost date uitării 💙
      Lecturi frumoase!

      Ștergere
  5. Am citit cateva din cartile respective...Nu pot decat sa spun ca ai gusturi bune si ca sper sa le lecturezi pe toate pentru ca sunt adorabile <33

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Între timp am mai citit nişte cărți, dar am tot uitat să le tai. :))
      Sper şi eu să le citesc pe toate, toate mă fac curioasă. ❤
      Mulțumesc de vizită! Lecturi frumoase!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu