Leapșă: The sick book tag

                   
 Salutări, dragi cititori!





          După cum știți, ador să fac lepșe. Și demuuult nu am mai făcut una. Știți că nu mă pot abține.
          Mă uitam într-o seară pe mai multe bloguri și tot vedeam așa zisul '' The sick book tag '' și mi s-a părut destul de interesant. :D



                                         1.Diabet. O carte dulce, extrem de dulce.

           Nu prea am citit cărți '' dulci '' , dar pot spune că inima mi s-a umplut de bucurie citind '' La Medeleni '' de Ionel Teodoreanu. Am citit-o acum doi ani și nu i-am făcut recenzie! Vă dați seama! Off! Dar promit că o voi mai reciti încă o dată să împărtășesc gândurile mele cu voi. :D



             
 
 



 2. Varicela. O carte pe care ai citit-o odata, dar nu o vei mai deschide vreodata.
 
Nu. Îmi plac. Descrierile. Oricât m-ar impulsiona. Simina. Să citesc. Nu, nu, și nu Jules Verne! Nu voi mai deschide niciodată '' Insula cu elice '' . Simina, poate că ție ți-a plăcut, dar știi că nu sunt adepta '' blah blah blah '' - urilor. :))
 

 3. Gripa. O carte contagioasa care s-a raspandit ca un virus.
 

  
         N-am ce să zic. Vânzare pură.



4. Ciclul. O carte pe care o citesti în fiecare luna, an sau mai des.
 
Sunt sigură că o voi reciti în curând!


                                     Insomnia. O carte care te-a tinut treaz toata noaptea.

             Aici intră și '' Toate sfârșiturile sunt la fel  '' , dar și '' Singur pe lume '' . Of, Doamne, am citit-o și în noaptea dinaintea olimpiadei de pian!





 6. Amnezie. O carte pe care ai uitat-o si a esuat in a lasa o impresie puternica in mintea ta.
 
Nu am așa ceva. Toate cărțile pe care le-am citit mi-au rămas întipărite în minte , nu le voi uita niciodată. Oricum, dacă ar fi să uit ceva, cum să nu le recitesc? :D
 
 
 
 
Dau această leapșă tuturor care voi să o facă. Iubitorilor de cărți!
Mai am puțin și termin '' Fiul lui Pardaillan'' , așa că o să îi fac recenzie. :)
O săptămână frumoasă în continuare și spor la citit! ♥
Daria. ♫

Comentarii

  1. Uhuhu, super drăguța leapșa! O seară frumoasă să ai și lectură plăcută în continuare, Daria! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ți-a plăcut leapșa, ai dat niște răspunsuri frumoase. :) HUG !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu