The Winter Book Tag

   Că tot suntem în luna decembrie și frigul ne-a pălit pe toți, am venit cu un nou tag care să ne încălzească sufletele și colecția cărților de iarnă! ^.^


1. Ce carte este atât de dulce, care îți încălzește inima?
     Jane Eyre - Charlotte Brontë .

 

2. Care este cartea ta preferată cu coperta de culoare albă? 

    Singura carte cu coperta albă, '' Micul Prinț '' de Antoine de Saint - Exupery.

3. Stai pe un scaun confortabil frumos, cu o minunată ciocolată caldă caldă, dar citești o carte SF. Care este aceasta?
    Nu îmi plac cărțile SF, nu mă atrag, însă, am citit o singură carte din acest gen care mi-a plăcut nespus de mult : '' Potirul de sub stâncă '' de Susan Cooper.

4. A început să ningă așa că ai decis să ai o luptă bulgări de zăpadă împreună cu un personaj fictiv! Ce personaj ți-ai alege să fie rival?
    Hehe, bună întrebare! Cred că mi-ar plăcea să fiu învinsă (stai, de ce să fiu învinsă?) de Fausta din seria '' Cavalerii Pardaillan '' . Oricum , pe ea nimeni nu o poate învinge!



5. Din păcate, focul începe să iasă. Din ce carte ai rupe ultimele capitole ca să le arunci în foc?
     Nimic. Nu aș arunca pagini din cărți, mai ales în foc.

6. Ce carte este atât de aproape de inima ta pe care i-ai dărui-o cuiva în acest Crăciun?
     "Poveste de Crăciun" de Charles Dickens. " Chiar în spiritul sărbătorii!

Acum câteva zile mă uitam pe site-urile acestea de socializare și am găsit ceva foarte drăguț. Brădulețul cărților! Mi s-a părit atât de creativ , încât am zis că trebuie să vi-l arăt și vouă. Nu-i așa că e foarte drăguț? ♥

 
 
Cam atât cu leapșa de astăzi, toți care doresc pot să facă acest tag de iarnă. Vă mulțumesc că mă urmăriți și că mă citiți! Chiar dacă suntem aici în număr atât de puțin... Sper ca blogul să fie și mai mare de atât! :) Ca al Siminei sau a lui Andrei, hehe, dar pentru asta trebuie multă muncă și eu nu am mai intrat de mult, plus că nu am atât de multe recenzii scrise pe blog!
Oricum, voi fi mai hărnicuță :)) . Ne citim!
 
                                                                                                                                        Daria♫

Comentarii

  1. Omg, ce drăguță e leapșa asta! O s-o preiau și eu, dacă nu te superi. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum să mă supăr! Cu mare plăcere!
    Văd că eşti nouă pe aici. Bine ai venit! Ce mă bucur că mai am un cititor nou, hihi! ^.^

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu