The Autumn Book Tag

       Bună ziua, dragi cititori!
       Azi am revenit cu un binemeritat  tag , fiind nominalizată de Carla, o prietenă ( îi puteți accesa bloggul dând click aici ) .




1.Ce iti place cel mai mult la anotimpul toamna?
    Natura. Culorile multicolore. Ploaia. Vântul. Frunzele. Când vrei să pictezi un tablou tomnatic, ce bine e când te poți inspira din natură!



 2.Ce carti din biblioteca ta iti amintesc de inceperea scolii?
     Nu mă gândesc în general la asta, da pot spune că '' Cireșarii '' de Constantin Chiriță. Mă face să mă gândesc la începerea școlii.

3.Arunca o privire in biblioteca si alege o carte care are pe coperta ceva ce-ti aduce aminte de toamna.
    ''Cuore, inimă de copil '' de Edmondo de Amicis.



 4.Un roman misterios,care sa tina de cald in zilele friguroase?
     '' Sub aceeași stea '' de John Green .

5.Un film vizionat aceasta toamna?
     Am vizionat multe filme toamna aceasta, însă cel care mi-a plăcut cel mai mult a fost Crimson Peak.

6.Dintre cartile care urmeaza sa apara in acest anotimp, care te intereseaza cel mai mult?
      '' Fluturi '' volumul 3 de Irina Binder.
      Știu că mulți nu apreciează această carte și că este ceva gen '' Hai să scriem degeaba '' , mie mi-a plăcut mult fiindcă ai de învățat câteva lucruri despre viață și...mda. Fiecare cu părerea lui. Don ' t judge me!

7 . Numeste un film care va aparea in aceasta toamna si pe care il asteptai de mult timp.
  Crimson Peak.

8.Pune o poza cu trei carti pe care vrei sa le citesti in aceasta toamna.
    

 








Simina de la Simina's Books mi-a recomandat '' Domnul Tic '' și chiar aș vrea să o citesc.

Cam atât și cu tagul de azi. Mulțumesc că mă urmăriți și ne citim la următoarea leapșă!
                


                                                                                         Daria

Comentarii